top of page

GARANTIE EN SERVICE

Het gekochte product is stuk aangekomen, wat nu?

​

Het kan voorkomen dat een gekochte appscooter van Coswheel beschadigd is bij aankomst. Doordat Coswheel de verzending van haar producten door gerenommeerde verzendpartijen laat afhandelen, zal Coswheel de beschadiging dan ook afhandelen met deze partij. Coswheel vergoedt en zend u kosteloos het defecte onderdeel toe. Doordat de e-scooter can Coswheel onderhoudsvriendelijk is, kunt u het defecte onderdeel zelf gemakkelijk herstellen. Wilt u liever gebruik maken van een technische dienst, laat het ons weten. U krijgt van ons het adres van een van onze service partners. Heeft u een beschadigt product ontvangen, laat het ons weten. Vul het garantieformulier in en mail deze naar info@coswheel.nl

​

Garantie op onderdelen

​

Coswheel hanteert voor de appscooters een garantietermijn van 1-jaar op de onderdelen (beginnend op de dag, waarop het product bij de klant in het bezit is), m.u.v. van de onderdelen die onderhevig zijn aan slijtage, door gebruik van de klant.

​

Gebrek:

Onder de garantie vallen gebreken die binnen de garantieperiode zijn ontstaan of gebreken die niet waarneembaar waren bij de aankoop. Het moet echt gaan om een gebrek. Met andere woorden: het onderdeel is kapot en het voldoet niet meer aan de norm die de fabrikant heeft voorgeschreven.

​

Slijtage:

Bij slijtage van een onderdeel dat nog binnen de norm valt, is er geen sprake van een gebrek. De onderdelen die dan ook niet onder de garantie vallen zijn: banden, remmen en remschijven. 

​

Het gekochte product is stuk gegaan. Wat nu?

​

Appscooters die stuk gaan doordat men zich niet aan de gebruikershandleiding heeft gehouden verliezen hun garantie. Coswheel behoudt zich het recht voor om dergelijke artikelen niet te vergoeden. 

​

Als blijkt dat het om een defect gaat en u heeft zich gehouden aan de gebruikershandleiding, dan wordt kosteloos het defect voor u opgelost. Dit gaat als volgt in zijn werk:   

​

  1. Vul het garantieformulier in met een duidelijke omschrijving van het defect en mail deze naar info@coswheel.nl;

  2. Coswheel bestelt het defecte onderdeel bij de leverancier;

  3. Afhankelijk van het type defect, wordt het onderdeel direct naar de klant toegestuurd met een korte uitleg over hoe het defect kan worden hersteld;

  4. Gaat het om een defect, welke niet door de klant kan of wil worden gerepareerd, dan wordt de e-scooter met het defect bij een aangesloten herstelbedrijf gerepareerd. Hiervoor dient u het complete product af te leveren bij het herstelbedrijf (u krijgt van Coswheel de gegevens van het herstelbedrijf). De kosten voor het herstellen worden door Coswheel betaald. Zodra het product gereed is, krijgt de klant van Coswheel een bericht.   

​

Klik hier en download het garantiedocument van Coswheel als PDF.

SUPPORT

OVER COSWHEEL

“Coswheel technology corporation is een high-tech fabrikant van state-of-the-art energievoertuigen. Vanuit de technologische Shenzhen valley, 

designed en ontwikkelt Coswheel

krachtige elektrische scooters en e-bikes. De e-scooters worden verkocht door Coswheel Europe - het Europese hoofdkantoor in Tiel - Nederland. Ze zijn full-electric, inklapbaar en worden door SAMSUNG batterij technologie aangestuurd. Het zijn architectonisch vormgegeven e-voertuigen, die bluetooth connecten met je telefoon en sharen met je Facebook, Twitter en Instagram 

contacts". 

PROEFRIT AANVRAGEN

Heb je interesse in de Coswheel appscooter en je wilt graag eerst zelf ervaren hoe de bike rijdt, dan kun je vrijblijvend een proefrit komen maken. Laat hieronder je gegevens achter en wij zullen binnen 2-werkdagen contact met je opnemen. 

VOLG ONS OP:

  • Instagram
linkedin-icon.png

BETAAL VEILIG EN VERTROUWD MET:

iDEAL-logo.png
coswheel-paypal-logo.png
Logo-sofort.png
Coswheel-betaling.png
logo ssl.png

© 2019 COSWHEEL EUROPE TRADING B.V.  |  Algemene voorwaarden  |  Privacy statement Disclaimer  |  Cookie statement 

bottom of page